Wednesday, May 20, 2009

alya & aufa

Posted by gdah at 2:47 AM 0 comments Links to this post















Buah Hati Pengarang Jantung

Posted by gdah at 2:25 AM 0 comments Links to this post











haaa.....ni la 2 orang buah hati pengarang jantung aku...klu anak aku yang duani takdak alamatnya sunyila rumah aku tambah2 anak aku yang sulong tu.....diala yang menceriakan qumah kami....suka wat lawak, suka kacau adik dia dan macam2 lagila pekage yang ada kat dia ni....dah tu lak jenis yang tak takut orang...semua orang dia nak ikut....tambahlak kat cni ramai yang dok melayan dia lagi dia sukala...adik dialak murah dengan senyuman dan kuatlak gelak....akak dia wat lawak skit mengekekla dia gelak...ingat nak masukkan video lepa dua tp tak dapat masuk sebab video dalam hp tak boleh save lak masuk laptop so gambarjala dapat masukkan......so I pun dah taktau dah nak karang apa, ni pun main hentam taramja ikut apa yang ada dalam kepala otakni Al-maklomlah kul 2 pagi baqu update so kita layaaaaaaaaaannnnnnnnnnnjelah:)........



Tuesday, May 12, 2009

alya

Posted by gdah at 8:36 PM 0 comments Links to this post










aufa

Posted by gdah at 8:26 PM 0 comments Links to this post















Monday, May 11, 2009

Bujang sekejap

Posted by gdah at 9:02 PM 2 comments Links to this post
Hari nie aku berasa amat sedih kerana terpaksa ditinggalkan suami selama 4 hari....tepat jam 6.30 pg abg bgn bersiap-siap untuk ke CHERATING menghadiri persidangan Biro Bantuan Guaman.......dan anak aku lak Alya abg aku hantar kat umah opah dia sebab maktoknya ke singapore rumah makcik aku kat sana....so smlm abg amik adik aku NAJIHAH kat asrama dia wat teman aku kat umah selama dia tak de....tak penah-penah kene tinggal so harini barula aku dapat merasa macamana orang lain yang ditinggalkan suami berminggu-minggu, berbulan-bulan.......aku ni bersyukurla sebab abg pegi 4 harije klu beminggu-minggu mau sakit meqoyan jugak..hehehe:) nasib baikla adikpun dekat boleh gak teman aku kat cni maklom sajala akuni penakut skit...hehehe:).........oklah ni sekadar menghilangkan rasa sedih di hati nije.....

Wednesday, May 6, 2009

Tahniah...Tahniah....

Posted by gdah at 7:53 PM 0 comments Links to this post



Tanggal 30april 2009 jam 6.00ptg aku menjalankan tugas aku seperti biasa. balik saja dari sekolah aku terus amik aufa di rumah pengasuhnya...ptg tu tiba2 rasa bosan dok kat umah lalu aku terus bwk aufa jln-jln kat tmn bwh umah. tgh seronok tgk bdk2 main abgpun blik dr pejabat. akupun apa lagi terusla masuk dlm keta. masukja dlm keta tengok muka abg haritu berseri2 lain blm sempat nak tanya abg terus ckp yang harini dia ada dapat berita yang menggembirakan.....aku dengan rasa tak sabar pun apa lagi terus la tanya apa berita yang membuatkan abg aku tersenyum dari jauh lagi. abg mintak aku cuba teka...puas juga fikit tp tak dapat juga nak teka. pas2 abg terus amik satu surat drp fail dia bg kat aku....nak tau tak apa yg tertulis dlm surat yg aku baca tu??????? jeng...jeng.... :) tahniah tuan telah dipilih sebagai penerima ANUGERAH KHIDMAT CEMERLANG KERAJAAN, BIRO BANTUAN GUAMAN, BAHAGIAN HAL EHWAL UNDANG-UNDANG JABATAN PERDANA MENTERI....abg betul2 tak sangka.....aku bersyukur diatas kejayaannya....tahniah ABANG:).......

apa yg aku tulis ni semata2 nak update blog yang semakin beqabuk ni je:) lama qasanya tak update sb dok cbuk buat tesis yang tak siap2. pening kepala klu pikiaq qeja yang penuh dalam kepala otakni klu dapat buang skit lega qasanya...

hasil nukilan Najidah Salleh

 

sweet family Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal