Saturday, July 11, 2009

kawan sekerja

Posted by gdah at 4:51 AM 0 comments Links to this post


Gambarni masa sek aku wat hari guru tu yang pakat pakai baja uniform. klu nak tau nila uniform sek aku KUNING DIRAJA... kebetulan hari tu ada pertandingan nasyid di antara guru2 n yag wat aku nak tegelaktu kumpulan aku ni lak yg blh dapat no. 2 ...haaa lawak2.






Tanggal 14 januari 2007 aku mula bekerja sebagai guru di sekolah agama As-Syakirin..pejam celik pejam celik hampir 2 tahun dah aku kat sana...kerja kat sana memang best gilerla dengan kawan2 yang sangat sporting dan sekepala la ngan aku...majikan aku lak orang yang suka menganbil berat ke atas pekerja2nya....aku happy sangat dapat kenai kawan2 aku kat cni sb semuanya jenis ceria dan menghiburkan hati sehinggakan ketika aku cuti bersalin hari tu rasa bosan n tak sabarla nak ke sekolah jumpa kawan2. haa klu nak tau ceria tak cerianya kawan2 tgk ja la lepa berposing kat atas tu...semuanya pantang nampak camera..macam2 gaya yg ada












 

sweet family Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal