Wednesday, May 20, 2009

alya & aufa

Posted by gdah at 2:47 AM 0 comments Links to this post















Buah Hati Pengarang Jantung

Posted by gdah at 2:25 AM 0 comments Links to this post











haaa.....ni la 2 orang buah hati pengarang jantung aku...klu anak aku yang duani takdak alamatnya sunyila rumah aku tambah2 anak aku yang sulong tu.....diala yang menceriakan qumah kami....suka wat lawak, suka kacau adik dia dan macam2 lagila pekage yang ada kat dia ni....dah tu lak jenis yang tak takut orang...semua orang dia nak ikut....tambahlak kat cni ramai yang dok melayan dia lagi dia sukala...adik dialak murah dengan senyuman dan kuatlak gelak....akak dia wat lawak skit mengekekla dia gelak...ingat nak masukkan video lepa dua tp tak dapat masuk sebab video dalam hp tak boleh save lak masuk laptop so gambarjala dapat masukkan......so I pun dah taktau dah nak karang apa, ni pun main hentam taramja ikut apa yang ada dalam kepala otakni Al-maklomlah kul 2 pagi baqu update so kita layaaaaaaaaaannnnnnnnnnnjelah:)........



 

sweet family Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal