Tuesday, September 8, 2009

......Akhirnya :)

Posted by gdah at 6:01 AM
Setelah sekian lama aku tunggu, setelah sekian lama aku menant i, setelah banyak dugaan yang aku harungi dengan penuh kesabaran dalam meneruskan pengajian.......

DaRi
Aku Bujang Sehinggalah.....

aku dah pun berkahwin dan bergelar seorang isteri
DAn kInI


dah pun mempunyai 2 Orang anak
aKhIrNyA
Berjaya juga aku menamatkan pengajian aku dan kini bergelar seorang siswazah...:)...tp ni siswazah tak bertauliah, namaja siswazah tp qasanya ilmu tak sampai ke tahap siswazah...biasalah tua2 baqu nak belajaq, dulu muda2 mak suh blajaq aku main...hehehe:)



























































0 comments on "......Akhirnya :)"

 

sweet family Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal